TERMÉKKATEGÓRIÁK

SEGÍTSÉG

Amennyiben kérdés merült volna fel benned, itt választ kaphatsz rájuk! Ha olyan kérdésed lenne amelyre nem találod a választ, vedd fel velünk a kapcsolatot a info@mestervagyok.hu email címen!

1. Regisztráció: Amit a regisztrációról érdemes tudni!
2. Bejelentkezés: Hogyan tudok bejelentkezni a webáuházba?
3. Kilépés: Miért fontos a kilépés gombot használni?
4. Jelszó: Elfelejtett jelszó esetén mi a teendő?
5. Termékek: Amit a termékekről tudnod kell!
6. Kosár: Amit a kosár gomb-ról érdemes tudni!
7. Kosár módosítása: Hogyan tudod a kosaradban lévő termékek mennyiségét módosítani?
8. Kosár érvényesítése: Hogyan tudod a kosaradban lévő terméket érvényesíteni?
9. Szállítás: Szállítással kapcsolatos információk!
10. Fizetési mód: Vásárláskor milyen fizetési módok közül lehet választani?
11. Rendelés feladása: "Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét" gomb mit jelent?
12. Rendelés visszaigazolás: Hogyan értesülsz arról, hogy feldolgoztuk a rendelésedet?
13. Árak: Milyen eladási árak szerepelnek webáruházunkban?
14. Színek, Képek, Színtervező: Minden, amit ezekről érdemes tudni!

1. Regisztráció: Amit a regisztrációról érdemes tudni!

Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak!

Ha regisztrált vásárló leszel, vásárláskor nem kell személyes adataidat újra meg újra megadni. Elég, ha az e-mail címed és jelszavad beírod, a többit a rendszer magától kitölti, ezáltal a vásárlás gyorsabbá válik. Ha rendszeres vásárló vagy, előreláthatólag több alkalommal szeretnél vásárolni, érdemes regisztrálnod magad.

A regisztráció csak akkor lehetséges, ha kitöltötted a megfelelő adatmezőket, és elfogadtad a Vásárlási feltételeket. A regisztráció sikerességéről e-mailben kapsz tájékoztatást. A regisztráció után a megadott e-mail címeddel és a hozzá tartozó jelszóval léphetsz a rendszerbe. Adataid módosítására, regisztrációd törlésére bejelentkezés után a Regisztráció menüpont alatt van lehetőséged.

2. Bejelentkezés: Hogyan tudok bejelentkezni a webáuházba?

A regisztrált e-mail címmel és jelszóval a fejlécben található Belépés menüpontban jelentkezhetsz be.

3. Kilépés: Miért fontos a kilépés gombot használni?

Ha regisztrált felhasználóként léptél be a rendszerbe, minden kilépésnél használd a Kilépés gombot! Így illetéktelen személyek nem tudnak hozzáférni adataidhoz.

4. Jelszó: Elfelejtett jelszó esetén mi a teendő?

Ha elfelejtetted a jelszavadat, gépeld be az adatbeviteli mezőbe a regisztráció során megadott e-mail címet, erre az e-mail címre kiküldjük a felhasználó nevedet és egy új jelszót, amit belépés után tudsz módosítani.

5. Termékek: Amit a termékekről tudnod kell!

Az oldalon megtalálható termékek kétféle elrendezés szerint rakhatók kosárba, attól függően, hogy a termék egy illetve több kiszereléssel/mérettel rendelkezik. Ha a terméknek több kiszerelés/méret változata is van, akkor a termékbe lépve tudod a neked megfelelő kiszerelést/méretet választva megadni a megrendelni kívánt mennyiséget, majd a kosár gombra klikkelve kosaradba tenni és megvásárolni a terméket. Igyekeztünk minden olyan termék esetében - melynél a színe a meghatározó - a termék színét megjeleníteni. Reméljük, hogy így megkönnyítjük választásodat.

6. Kosár: Amit a kosár gomb-ról érdemes tudni!

A kosárba helyezés semminemű elkötelezettséget nem jelent, ez egy gyűjtőtár ahova beteheted azokat a termékeket, melyeket esetleg megvásárolsz. Amikor beteszel a kosárba egy terméket, a webáruház automatikusan megmutatja a kosarad tartalmát, melyet itt is módosíthatsz.

Fontos!
Amennyiben megváltoztatod a kosaradban lévő valamely termék mennyiségét, akkor a sorában lévő „Módosító” nyilakra kattintva kell rögzítened a változtatást és ezzel aktualizálnod a módosításodnak megfelelően a végösszeget.

7. Kosár módosítása: Hogyan tudod a kosaradban lévő termékek mennyiségét módosítani?

Amennyiben megváltoztatod a kosaradban lévő valamely termék mennyiségét, akkor a sorában lévő „Módosító” nyilakra kattintva kell rögzítened a változtatást és ezzel aktualizálod a módosításodnak megfelelően a végösszeget.

8. Kosár érvényesítése: Hogyan tudod a kosaradban lévő terméket érvényesíteni?

Kosarad oldalán a rendelés feladása gombra kattintva megtetted az első lépést a kosarad tartalmának érvényesítéséhez. Itt még mindig módosíthatod a kosarad tartalmát a Kosár módosítása menüpontra kattintva. Töltsd ki a rendelési adatokra vonatkozó adatmezőket, ha a kosár tartalma rendben van! Amennyiben regisztrált felhasználó vagy és már bejelentkeztél, a kért adataid már feltöltődtek. A Rendelési adatok módosítása gombbal tudsz változtatni rajtuk, ha szükséges. Ezután már csak a szállítási és a fizetési módot kell kiválasztanod.

9. Szállítás: Szállítással kapcsolatos információk!

Attól függően, hogy milyen terméket vásároltál az áruházunkban választhatsz a szállítási módok közül. Áruházunk választékában megtalálhatók az olyan árucikkek is, melyek kézi csomagszállító vállalattal nem kézbesíthetőek. Amennyiben ilyen árut is vásárolsz a rendszerünk ennek tényéről tájékoztat. A kosárba tett áruk aktiválásakor (a szállítás vagy a fizetés választása végleges érvényesítése előtt) minden féleképpen. Az áruházunk úgy van felépítve, hogy ezekről a pontokról is módosíthatod a kosarad tartalmát, hogy különleges áru ne legyen a kosaradban. Dönthetsz úgy is, hogy annak ellenére, hogy különleges formájú, térfogatú árut tettél a kosaradba azt elküldöd nekünk, (hiszen szükséged lenne rá, azért tetted a kosaradba) a rendszerünkben mi mindenféleképpen látjuk különleges igényedet, ezért rendelésed érvényesítése és teljesítése érdekében felvesszük veled a kapcsolatot. A raktáron jelzésű termékekből készlettel rendelkezünk, rendelésed feldolgozása, visszaigazolása után azonnal átadjuk a szállító vállalatnak. A rendelésre felirat azoknál a termékeknél van, melyekből nem tartunk állandó készletet, vagy színkeverő rendszereinken mi állítjuk elő, vagy partnereink. Ezeket a termékeket is általában igen rövid idő alatt tudjuk szállítani 2-4 nap, a termék fajtájától és a rendelés nagyságától függően. Ezek átfutási idejéről rendelésed feldolgozása során értesítünk és eldöntheted, megfelel e neked az általunk vállalt szállítási határidő. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.

Szállítási módok
Kézicsomag
– Posta Pontra szállítás (visszaigazolástól számított 48 órán belül megkapod a csomagod)
– Mol Pontra szállítás (visszaigazolástól számított 48 órán belül megkapod a csomagod)
– Expressz (visszaigazolástól számított 24 órán belül megkapod a csomagod)
– Gyors szállítás (visszaigazolástól számított 48 órán belül megkapod a csomagod)

Nem kézicsomag
– Egyedi szállítás* (visszaigazolástól számított 2-4 napon belül megkapod a csomagod)

* Az egyedi szállítási ajánlat és annak költsége, a megadott címre történő szállítást és a szállító jármű közvetlen közelében lévő lerakását jelenti.

10. Fizetési mód: Vásárláskor milyen fizetési módok közül lehet választani?

A raktáron lévő termékek esetében az alább részletezett bármely fizetési mód közül választhatsz. A rendelésre jelzésű termékek esetében, ha ilyen is van a kosaradban, előfordul, hogy csak banki utalás vagy bakkártyás fizetés választható. Erről a vásárlás folyamán információt kapsz. Amennyiben olyan terméket rendelsz melyet a Te kérésedre állítunk elő, e-mail-ben értesítünk az esetleges előleg fizetésének szükségességéről és összegéről.

Fizetési módok*
– Banki utalás
– Bankkártya**
– Utánvét***

* A kosaradban lévő termékektől is függ, melyik fizetési módot választhatod!
** Biztonságos kódolt fizetés az áruházunk oldalán!
*** Kiszállításkor a Futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, Forintban (HUF). Az eredeti készpénzfizetési számlát a csomag tartalmazza.

11. Rendelés feladása: "Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét" gomb mit jelent?

Ha minden adatot leellenőriztél, akkor a Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét gombra kattintva elküldheted a rendelést. Ezután levelező rendszerünk automatikus e-mail Ellenőrző üzenet-et küld számodra a rendelésed megérkezésének tényéről. Rendelésed esetleges módosítását e-mail-ben kérheted még a rendelés feldolgozásáig!

12. Rendelés visszaigazolás: Hogyan értesülsz arról, hogy feldolgoztuk a rendelésedet?

A beérkezett rendelésedet igyekszünk minél előbb feldolgozni. Ennek tényéről és a csomagszállító vállalatnak átadásáról Rendelés visszaigazolás-t küldünk. Amennyiben rendeléseddel kapcsolatban pontosítás szükséges e-mail-ben vagy telefonon felvesszük veled a kapcsolatot.

13. Árak: Milyen eladási árak szerepelnek webáruházunkban?

A webáruházunkban feltüntetett árak- bruttó fogyasztói árak - és Forintban értendők (HUF)! Az oldalon található pénznemváltót Forint-ra állítsd. Az Euro és US dollár csak tájékoztatásra szolgál, kérjük, ezt a pénznem átváltót csak erre használd. Áruházunkban csak magyar forinttal (HUF) tudsz fizetni. Az Áruházban megadott árak üzembe helyezés nélkül, dobozban történő átadással, szállítási díj nélkül értendők. A webáruházban található árak kizárólag az ott leadott rendelésekre érvényesek.

14. Színek, Képek, Színtervező: Minden, amit ezekről érdemes tudni!

A képernyőn látható színek igyekezetünk szerint a lehető legjobban megközelítik azokat a színeket, amelyek a színkeverő rendszereken készülnek, és amelyeket a majd kezedbe fogsz. Ahol módunk volt rá elkértük, megvásároltuk a gyártó liszenszét hogy a színeket ne másolásos, hanem digitális módon jelenítsük meg a mestervagyok.hu oldalain, a minél pontosabb színhűség kedvéért. Ennek ellenére a képernyőn megjelenő színtől nem várható el a teljes színazonosság a valóságos termékek színeivel. Megjelenése nagyban függ a monitorod minőségétől és a beállításától. Ezért az oldalainkon megjelenő színek csak tájékoztató jellegűek. A megjelenő színeket színösszeállításokat a döntésed megkönnyítése érdekében tesszük közzé. Vásárlás előtt minden esetben győződj meg színkártya, vagy próbaszín rendelésével a valós színekről. Oldalainkon találsz olya termékeket melyek standard (gyári keverésű) színek, ezeket bátran rendelheted amennyiben a valóságban is ismered, használtad azokat, hiszen azok azzal megegyezőek. Abban az esetben amennyiben a színkeverő rendszeren előállított tetsző színt ismered vagy próbaszínt rendeltél és azzal elégedett vagy, bátran rendelhetsz belőle. Teljes színazonosságot viszont csak azonos gyártó azonos rendszerétől várhatsz el. A színeket minden esetben felületre ki kenve, megszáradva ellenőrizd. Csak ebben az esetben azonosítható a szín, mivel a nedves és a száraz szín között nagymértékű különbségek mutatkozhatnak.

A színkeverő rendszer használata és az oldalainkon megjelenő színek, képek, termékképek, színösszeállítások csak tájékoztató jellegűek, nem valósághűek, azokat ennek megfelelően használd. Az ebből eredő károkért, mint Eladó nem vállalunk semmilyen felelősséget!

15. Webáruház: Magáról a rendszerről!

A rendszer megfelelő működéséhez szükséges a Javascript kódok engedélyezése, ezért ha a böngészőprogramod tiltja a Javascript utasításokat, kérjük engedélyezd őket! Alapbeállításban minden böngészőprogram engedélyezi a Javascript kódok futtatását.

AJÁNLAT